De Creatiekaart

Kijk nou hoe mooi!Robbert en ik ontworpen vanuit Geefeconomie een Creatiekaart om gesprekken en processen te begeleiden voor pionierende organisaties.Net zoals de Creatiekaart is ontstaan, door met elkaar te brainstormen, te voelen wat we te geven hebben en hoe dat in...

De eeuwige wortel

🥕 De eeuwige wortel 🥕’Ik doe nog een keer mee. Ik ga nog één keer het gesprek aan. Ik geef het nog één kans. Ik vergeef hem nog één keer. Ik kijk het nog één keer aan. Ik probeer het nog één keer.”‘Alles eraan gedaan hebben’ is de eeuwige...

Sorry voor de witte mannen

Witte mannen plegen het vaakst zelfmoord. Weet je hoe dat komt? Er wordt van ons verwacht dat wij niet voelen. We moeten sterk zijn en stoer, kwetsbaar is zwak en huilen is al helemaal uit den boze.Als het ons lukt om ons gevoelsleven af te sluiten, maken wij grote...

Aandelen uitgeven

Waarom kochten mensen vroeger aandelen Philips? Omdat ze zich betrokken voelden bij Philips. Hierdoor ontstond er een web van betrokken ambassadeurs die Philips ondersteunde. Hierdoor stond Philips als een huis.Financieel gewin is nu bij 99% van de aankopen van...