AANBOD
Op deze pagina zie je de producten die wij vanuit Geefeconomie op dit momenten aanbieden. Klik op de logo’s voor meer informatie.
De Cocreatiekaart
Samen bouwen aan nieuwe structuren
De Cocreatiekaart is een gespreksleidraad voor organisaties met een maatschappelijke missie die hun weg durven vinden buiten de gebaande paden.
De kaart, met daarop drie thema’s (Community, Het verhaal en Geld) wordt gebruikt als leidraad tijdens een cocreatiegesprek om tot concrete stappen te komen om jou organisatie te bedden in en te bouwen vanuit nieuwe structuren.
Meer weten, klink dan hier!
Online Masterclass Natuurlijk Leren
De online masterclass Natuurlijk Leren, de basis is een 90 minuten durende inspiratiebom waarin Petra haar expertise, kennis, ervaringen en praktijkvoorbeelden rondom het onderwerp Natuurlijk Leren deelt.
De masterclass is bedoeld voor ouders, leerkrachten en schoolleiders die met een frisse blik willen leren kijken naar kinderen en die niet bang zijn voor een uitdaging.
Meer informatie over inhoud van de masterclass vind je hier!
Luisteren en leren
Robbert en Petra vertellen graag over hun visie en eravring van een leven in een Geefeconomie en met de regeneratieve landbouw.
Vanuit verschillende expertises zoals sociale innovatie, nieuwe economie en regeneratieve landbouw kunnen zij een eerlijk en ontwapenend verhaal vertellen. Hiermee het publiek uitnodigend en uitdagend om vraagstukken van deze tijd vanuit een geheel nieuw perspectief te bekijken.
Ons als spreker inhuren of meer informatie? Klik dan hier!
Blogs over cocreatie
Werken vanuit creatie
Cocreatie betekent dat iedereen die meedoet gelijkwaardig is aan elkaar. Er kan geen onderscheid gemaakt worden in rol, functie of ervaring. Iedereen heeft zijn eigen plek, en zijn eigen talent en brengt datgene in wat hij of zij te brengen heeft. Door die volledige gelijkwaardigheid kan iedereen energie brengen in het proces.
Blogs over Natuurlijk Leren
Vertrouwen op motivatie
Er is bij de meeste mensen door de buitenwereld nog nooit vertrouwd op hun intrinsieke motivatie. Dat ze zelf willen leren en ontwikkelen, dat ze zelf dingen willen kunnen. Het ‘moeten’ heeft dat hun hele leven geblokkeerd. Daardoor weten mensen niet eens meer dat intrinsieke motivatie bestaat, ze zijn het vergeten omdat ze het nog nooit hebben ervaren.
Blogs over Geefeconomie
In gesprek met de directeur
Zomer 2011 – 3,5 jaar werk ik nu bij deze duurzame bank. In die 3,5 jaar is alles verdubbeld. Het aantal medewerkers, het spaargeld wat mensen ons toe vertrouwen, het aantal klanten. Alles… Behalve één ding. Namelijk het aantal managementlagen. Dat is niet 2x zoveel geworden, maar 3x zoveel.
Volg ons ook op sociale media